måndag 25 juni 2012

Uppdatering av mitt liv


Hör och häpna, jag glömde faktiskt bort att fota på midsommar vilket inte är så likt mig. 
Men mycket har hänt den senaste tiden. Jag har införskaffat lite ny inredning i form av köksbord och stolar som jag senare ska visa bild på. Största förändringen måste nog ändå vara att jag nu har blivit någorlunda vuxen eftersom att jag fått jobb. Telefontjänst på Transcom  för Telenor, så jag kommer nu mer att arbeta på vardagarna och får leva på eftermiddagarna och på helgerna. Men jag ser verkligen fram emot att börja jobba!




Translation
Hear and behold, I actually forgot to take pictures this midsummer, which is not so much like me. But a lot has happened recently. I have purchased some new furniture in the form of table and chairs, which I will later show pictures of. The biggest change will probably have to be that I have now become fairly adult because I got a job. Telephone service at Transcom for Telenor, so I will now work on weekdays and live in the afternoons and on weekends. But I'm really looking forward to start working!


X X X
carrå


1 kommentar: