lördag 16 juni 2012

Studenten del 1


Jag kan fortfarande inte fatta att det var igår allt hände.
Det jag har längtar efter i 12 år är nu över och jag har ingenting att se fram emot längre.
Nu är det bara resten av det underbara livet kvar.
Jag kunde inte haft bättre människor att springa ut med.
Idag sov jag till klockan 17, gick upp ur sängen 19:27.
Det är faktiskt okey när man tagit studenten! :)

(Foton: Pappa Robert och Syster Evelina Åsgård)







 Translation
I still can not believe it was yesterday it all happened.
What I have been longing for, for 12 years, is now over and I have nothing to look forward to anymore.
Now it's just the rest of my wonderful life left.
Today I slept till 17 o'clock ,  I was out of bed 19:27.
It's actually okay when you are graduated! :)




X X X
carrå

1 kommentar: