måndag 9 maj 2016

Proggblusen, som David sa


För ett tag sedan tipsade jag om tre exklusiva loppisar i vår, i lördags öppnades dörrarna till Stockholms Vintagemässa vid Hornstull. Ska erkänna att jag inte hittade så mycket som jag önskat, kanske för att jag blivit mer och mer kräsen med mina klädköp med åren. Denna blus kammade jag hem för 125 kr och jag är stormförälskad i den. Den är söt, ljus och genomskinlig. Inte alls vad jag brukar falla för men exakt vad jag letade efter! Sen är den proggig, som min vän David sa och det tar jag som en komplimang. 





Translation 
Last saturday I went to Stockholms Vintagemässa at Hornstull. Will admit that I did not find as much as I liked, perhaps because I've become more and more picky with the years. This blouse I bought for 125 kr and I am totally in love with it. It is sweet, light and translucent. Not at all what I usually fall for, but exactly what I was looking for!

Caroline


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar